31. januar 2013

Next stop: Africa!

.. og plutselig var det bare 1 dag igjen!! Den siste uka har gått helt sjukt fort.. Men nå er de siste tingene kjøpt inn, visum er betalt, kofferten er snart ferdigpakka og jeg er snart klar for Namibia. Tror reisefeber'n har kommet på plass i løpet av natta også. Herregud, så spent jeg er!! Jeg gleder meg så til alt vi skal gjøre, alt vi skal se og alt vi skal lære.

Nå har jeg igjen bare 1 dag hjemme, før mamma og pappa kjører meg til Gardermoen i morgen tidlig. Gleder meg veldig til å møte jentene, sjekke inn, sette meg ned, ta en øl og senke skuldrene. Vi har en ganske lang reisedag foran oss, og kommer til å bruke ca 20 timer på å komme oss fram. Vi skal mellomlande både i London og Johannesburg, før vi ender opp i Windhoek, som er hovedstaden i Namibia. Der skal vi være i en uke, før vi drar videre til Tsumeb!

.






Og når det gjelder innsamlingsauksjonen vår, så har vi allerede fått inn over 5000 kr!! Vi er veldig takknemlige for alle bidrag, og vi gleder oss veldig til å dra nedover, med mulighet til å bidra med noe der nede. Tusen takk!:) Kontoen blir forresten holdt åpen til 1. mars.


Vi blogges i Afrika!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar