17. mars 2013

That party last night was awfully crazy I wish we taped it!


Heeeei! Nå er vi snart klar de siste arbeidsdagene før vi tar påskeferie. Skal bli veldig godt med en liten ferie nå, og jeg gleder meg veldig til å dra ut på nye eventyr med jentene! Jeg, Lisbeth, Thea, Gina og Karen Marie skal leie bil, og kjøre helt til Livingstone i Zambia hvor vi skal være ei uke ca. Livingstone ligger like ved Victoria Falls. Før vi tar turen hjem til Tsumeb, skal vi jammen på safari i Etosha en gang til. Gleder meg veldig til roadtrip! : D På tirsdag hadde vi filmkveld hos lærerstudentene, og da så vi selvfølgelig løvenes konge. Var så koselig! Ellers har uka gått bort til trening, jobbing osv. På fredag og lørdag var det «back to school». Vi har hatt ett lite midtveisseminar hele gjengen, hvor vi har snakket om oppgavene våre og litt om oppholdet generelt. 

På lørdagskvelden var det klart for fotballkamp og bursdagsfeiring på Dros! : D Jeg har jo bursdag midt i uka, så vi starta feiringa litt tidlig. Kan oppsummere kvelden med 3 små ord: BEST BIRTHDAY EVER!! Herregud, så gøy vi hadde det. På Dros så vi på fotballkamp, spiste pizza og drakk øl : ) Jeg fikk gavekort på Mr.Price av de snille lærerstudentene, og plutselig kom Oda og Nina med ei flaske rosa champagne mens de sang bursdagssang til meg. Jeg er så heldig som har så snille og gode jenter her nede <3 


Dinner at Dros.

Når Dros stengte dro vi videre til Pongo’s bar i location. Taxi Peter hadde ordna seg større bil for anledningen, og med 13 stk stappa baki pick up’en, fikk vi utrolig nok plass hele gjengen. Haha, for en tur! Og for en kveld!


For å si det mildt, så gikk det heftig for seg på dansegulvet på Pongo’s. Det var en svett og fornøyd gjeng som nok en gang pressa seg baki bilen til Peter. 



På vei hjem kom vi frem til at det hørtes jævlig digg ut med ett nattbad i bassenget hvor vi bor. Den stakkars nattvakta ble litt satt ut når det plutselig sto 15 småfulle nordmenn uttafor. Vi hoppa rett uti bassenget med både sko, klokke og penger på kroppen. Sjukt digg! 

Nok en gang, tusen takk for en fantastisk kveld alle sammen!! <3
Happy bursdagsjente!! :D



1 kommentar:

  1. det var jammen bra at det ble en liten fest...for det er vel lenge siden sist nå...ha,ha. bra at dere koser dere.en trivelig gjeng.ha det bra,klem fra oss heme.

    SvarSlett